Dezerty

Bublanina je rýchly koláč s ovocím, ktorý vždy poteší chuťové poháriky. Jednoduchý, chutný, rýchlo hotový a môže sa kombinovať s akýmkoľvek sezónnym ovocím. Dnes v zdravšej verzii a bez klasickej múky.

Nízkotučný tvaroh mám v chladničke snáď stále. Táto surovina je veľmi vďačná nielen čo do výživových vlastností ale i pri príprave rýchlych fit koláčov alebo slaných snackov. Vysoký obsah bielkovín, nízky obsah tuku. Obsah kazeínu v tvarohu tiež stojí za zmienku. Kazeín je bielkovina, ktorá sa vstrebáva postupne, preto máš stálu zásobu bielkovín a...

Bábovka je klasika. Veľa receptov, variácií, chutí. V nasledujúcom recepte vynecháme múku a znížime obsah jednoduchých cukrov. Na chuti to našej fit bábovke neuberie. Práve naopak. A vychutnáš si ju bez výčitiek .

Ak obľubujete nízkosacharidové alebo tzv. lowcarb jedlá, tak tento recept sa bude hodiť. Muffiny s nízkym obsahom cukru, vysokým podielom bielkovín a primeraným množstvom zdravých tukov. Poďme na to.

Času máme všetci málo. Ušetriť pár minút príde vhod. Rýchle recepty šetria čas a ten nasledujúci patrí práve k nim. Rýchly, jednoduchý, chutný, málo kalórií. Pustime sa do toho.

Recept na jogurtovú zmrzlinu s proteínom a ovocím oceníte nielen ako osvieženie počas dňa, ale i večer keď Vás náhle prepadne chuť na niečo sladké a Vy nechcete narušiť svoj nastavený režim. A čo je super, potrebujete iba 3 ingrediencie.

Mám rada voňavé suroviny a do tejto kategórie patrí jednoznačne i kokos. Recept na fit kokosový dezertík, nabitý bielkovinami zvládne každá gazdinka. Musí však rátať s časom ktorý koláč potrebuje na stuhnutie. Ideálne nechať cez noc v chladničke. Poďme na to.

Palacinky. Jedlo ktoré môžete urobiť na tisíc spôsobov a vždy budú iné a chutné. Palacinky s cviklou majú klasickú chuť takže sa nemusíte báť že by ich deti nechceli, práve naopak, bude to pre nich niečo nové. Nielen chutia a majú nádhernú farbu ale sú i nutrične bohatšie ako klasika.